-
FlexPro
- At a Glance
- Features & Options
- Applications
- All Advantages
- What’s New in FlexPro 2021
- Try FlexPro For Free
- FlexPro View OEM Freeware
- Buying Guide
- Login
- Language
- +49 6894 929600
- infoweisang.com
- Google Maps
- Products
- News
- Support
- Company
- Contact
- Login
- Language
- +49 6894 929600
- infoweisang.com
- Google Maps
variable formula update
- This topic has 2 replies, 2 voices, and was last updated 11 years, 5 months ago by Guillaume Kech.
-
AuthorPosts
-
June 11, 2013 at 11:11 am #12821Guillaume KechParticipant
Bonjour,
Je suis sous Flexpro 9.0.11.
J’ai modifié le nom d’un signal et j’ai eu le popup demandant si on veut mettre à jour le nom de ce signal dans les Formules ou 2D diagram, etc.
J’ai coché la case pour ne plus qu’il me pose la question et que par défaut, il fasse la mise à jour.
Maintenant je voudrais enlever cette option mais je ne trouve pas comment faire.
Merci d’avance
Guillaume
June 11, 2013 at 11:11 am #8478Guillaume KechParticipantBonjour,
Je suis sous Flexpro 9.0.11.
J’ai modifié le nom d’un signal et j’ai eu le popup demandant si on veut mettre à jour le nom de ce signal dans les Formules ou 2D diagram, etc.
J’ai coché la case pour ne plus qu’il me pose la question et que par défaut, il fasse la mise à jour.
Maintenant je voudrais enlever cette option mais je ne trouve pas comment faire.
Merci d’avance
Guillaume
June 12, 2013 at 8:43 am #9292Bernhard KantzParticipantHello,
In order to display again the “references corrections” dialog box, you have to go in the “Extras”, “Options”, “Messages” Tab and select “Always display this message” under “Asks whether all references to an unnamed object should be corrected” (second to last option; See attached screenshot).
Support
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.